Hippies! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Davey Vrijhoef - WaarBenJij.nu Hippies! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Davey Vrijhoef - WaarBenJij.nu

Hippies!

Door: Sluwe

Blijf op de hoogte en volg Davey

30 Oktober 2010 | Australië, Byron Bay

Zijn vandaag aangekomen in Byron Bay, vantevoren niet de bedoeling aangezien ik moest werken.. Maar na mijn eendaagse verhuisklus-avontuur was ik niet meer nodig. Misschien straalde ik het uit dat ik een schurft aan verhuizen heb.. Denk het niet, vond het best wel leuk eigenlijk, ff weer wat eelt op mn gemanicuurde handen.

Maris had behoorlijk genoten in Byron en mn bankrekening houdt t nog, dus hier zijn we. Wat een mooie mensen hier, (en hippies!) t zal morgen wel ff tegenvallen, dan wordt er hier Halloween gevierd. Ik doe een vlecht in mn baard en ga maar als mezelf, tenzij maris me kan overhalen morgen nog wat te verkleden te halen.

Vannacht 2 uur "geslapen" (gelegen) Gek, je wordt door de vreemdste dingen wakker gehouden hier. Maar tis een kleine prijs voor al t moois dat hier te zien en te beleven is :) Sluwe shit (details op aanvraag)

Heb net een mailtje gehad van de lui die hun campervan aan ons willen verkopen, ze willen hem voor 4700 dollar kwijt, voor alles wat erbij, op en aan zit is dat een best schappelijke prijs. Als we "Harry the (toyota) Hiace" goedkeuren hebben we ons vervoermiddel binnen en kan de volgende episode van ons avontuur beginnen..

Als Maris me nog een keer wakker maakt tijdens mn schoonheidsslaapje vrees ik echter dat het de avonturen van Harry en Sluwe gaat worden..
(neehoor mam, tis nog steeds dikke mik)

Sluwe out!

  • 30 Oktober 2010 - 16:45

    Collega, Sandra:

    Hoi Flexidavey, want dat blijf je voor mij. Ik ben net 12 dagen vrij geweest, en ik dacht, kom, laat ik eens kijken of hij nog wat te melden heeft. Wat bedoel je nou met sluwe de hele tijd? Zo sluw vind ik jou niet hoor! Fijn dat je nu Down Under bent. Mijn schoonmoeder(75 jaar) is daar ook. Moet ik jullie ff in contact brengen met elkaar, is wel leuk toch? Komende nacht gaat hier de klok een uur terug, is dat bij jullie ook zo? Het is nu toch lente?
    Geniet verder van je verblijf, en neem je tukjes, en dutjes regelmatig.

    Groetjes

  • 31 Oktober 2010 - 16:20

    Cockie:

    Hay,moppie,erg leuk weer iets van je te horen,je zult zelf wel een beetje op een hippie gaan lijken,denk ik!!!!Je moet de groeten hebben van Mv.Olaussen en alle andere mensen!!!Lieverd,gr.aan Mariska en veel plezier,doe voorzichtig met die camper en veel liefs v.mij!!!!!!MAMA!!!!!!

  • 01 November 2010 - 11:53

    Greet:

    Is de bus er aL?KNUFFEL

  • 01 November 2010 - 21:48

    Eleni:

    Hey man! Wat een leuke verhalen...ik lees ze regelmatig, en ja....ik ben best wel wat jaloers erop. Enneeee denk erom he...niet te lange baard laten staan he! Geniet ervan, ik mis je nog steeds hier in de Kooi!
    liefs uit het koude koude Nederland! Ik denk dat het daar wat warmer is? fijne dagen nog..tot gauw, liefs Eleni xxx

  • 04 November 2010 - 18:21

    Wiets:

    Heey Davey!
    Leuk om je verhalen te lezen, blij dat jullie het leuk hebben!
    Ben benieuwd naar het volgende verhaal...hou ons op de hoogte!
    Heel veel plezier en geniet van jullie avontuur!
    Liefs

  • 05 November 2010 - 17:38

    Ome Joop:

    Ik vraag bij deze alle pikante details aan...!

  • 05 November 2010 - 19:12

    Maaike Van Kooten:

    Hey Davey, wat leuk om je reis zo te volgen! Wat een avontuur zeg! Ik wil je heel veel succes wensen en veel plezier!! Ik hou je verhalen in de gaten! Liefs van je oudcollega Maaike

  • 07 November 2010 - 05:33

    Davey Vrijhoef:

    Ome Joop, staat u in mn speciale mailingslijst?

    Sandra, ik ben zo sluw dat je waarschijnlijk niet is opgevallen denk ik.. Schoonmoeders ben ik niet zo goed mee, dus wel bedankt. Hier blijft de tijd gelijk, wel apart, anderhalf uur rijden van hier is het een uurtje later.. Slapen doe ik in Nederland wel weer...

    Bedankt voor jullie reacties! Leuk om te lezen :) Doe ze de groetjes in de Kooi en bij de Brijder!

    Kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Sluwe Aap goes down (under)

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2011

Fear and Loathing in Bali

20 Januari 2011

Definitief einde Roadtrip

02 Januari 2011

Roadtrip bijna ten eind..

08 December 2010

Het ruikt hier naar iets doods (pt. 2)

29 November 2010

AAAAAAAAaaaaaaaah! 2x
Davey

Actief sinds 14 Sept. 2010
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 10127

Voorgaande reizen:

30 September 2010 - 30 November -0001

Sluwe Aap goes down (under)

Landen bezocht: