Definitief einde Roadtrip - Reisverslag uit Sydney, Australië van Davey Vrijhoef - WaarBenJij.nu Definitief einde Roadtrip - Reisverslag uit Sydney, Australië van Davey Vrijhoef - WaarBenJij.nu

Definitief einde Roadtrip

Door: Sluwe

Blijf op de hoogte en volg Davey

20 Januari 2011 | Australië, Sydney

Met een lach en een traan hebben Maris en ik gister afscheid genomen van onze derde reisgenoot, Bubba. Door dik en dun heeft hij ons bijna altijd gesteund. En hoewel we hem met verlies hebben verkocht, was hij elke cent dubbel en dwars waard. Voor 3 maanden is hij ons huis en vervoermiddel geweest, door stofstormen, blakende woestijnzonnen, over hoge bergen en diepe dalen. Je kunt als goede vriend, zoals Bubba voor ons was, niet altijd vrienden blijven maken. Voor honderden sprinkhanen, 6 vogels, een hagedis en een konijn, kwam Bubba niet als goede vriend maar als een pijlstaartrog voor een natuurfreak.

De opluchting is groot dat we nu eindelijk van de auto af zijn. We zitten nu al anderhalve week in het Pink House hostel. (middenin Kings Cross, waar alle hoeren en junks bivakeren. Maris en ik vinden het hier fantastisch!) Zeer gemoedelijk, relaxt en laid back. (heel veel mensen doen dingen op hun 'back') Ohja er was een jongen die was zo laid back dat hij met zn dronken hoofd uit een raam van 3 hoog was gedonderd. Kwam er nog goed vanaf met een schedelbreuk, klaplong en een gebroken enkel. Toen we wakker gemaakt werden om eventueel te helpen, konden we weinig doen, er kwam al een ambulance aan en eerlijk gezegd waren we zelf nog te dronken om ook maar een vinger uit te steken, dus weer lekker ons bed in gegaan. (trouwens, werken doen we in NL wel weer)

Hebben bar weinig gedaan in Sydney. Bijkomen is niet echt aan de orde als we zowat elke avond gaan stappen. Wel hebben we de bekendste landmarks gezien, Opera House en de Harbour Bridge zijn wel degelijk dingen die je gezien moet hebben als je in Sydney ben geweest. (zijn moeilijk te missen trouwens)

Maandag vliegen we naar Perth. Schijnt wel lekker weer te zijn, beter als hier. Tis natuurlijk berekoud, 25 graden. Kunnen in Perth nog ff aan ons kleurtje werken met 35 graden. Daar blijven we 2 weken en dan nog 2 weken Bali. (Balen)

Dan alweer zu hause.(boerenkool!)
Wat een trip is het tot nu toe, ga er nog zeker van genieten voor zolang het duurt, maar zo tegen het einde heb ik ook wel weer zin om naar NL te gaan. Al klinkt het misschien een beetje stom..

Ach, een half dagje Bondi beach helpt wel om Nederland weer ff te vergeten ;)

  • 20 Januari 2011 - 09:09

    Ruud:

    HET WORDT WEL WEER TIJD DAT JULLIE TERUGKOMEN JA! BOERENKOOL STAAT KLAAR!!!

    (En veel plezier nog!)

  • 20 Januari 2011 - 12:13

    Jolanda:

    super leuk om je reisverslagen te lezen. Je hebt er zo te lezen een top tijd!

    Geniet er inderdaad nog maar van, want boerenkool eten en kou lijden kun je in de toekomst nog vaak genoeg.

    see you, en gr.


  • 20 Januari 2011 - 19:42

    Marjo Van Minnen:

    Hey Davey, geniet er dan nog maar even lekker van, alhoewel ik denk, dat je wel een detox nodig heb bij terugkomst of ga je zelf afbouwen?
    Groetjes uit Bariloche, Argentinie

  • 21 Januari 2011 - 11:22

    Louise:

    En hij staat nog bovenaan met Coach van het Jaar ook ... ;-)

  • 21 Januari 2011 - 13:45

    Roos:

    Zuurkool, boerenkool, gehaktballen en Sonja B. Komt allemaal goed!

    Geniet er weer van!
    Kus
    Roos

  • 24 Januari 2011 - 18:14

    Greta:

    Ha Ha ik sta bovenaan hoor,veel plezier nog KUZZZZZZZZZZZZZZ

  • 26 Januari 2011 - 14:31

    MAMA:

    Hee,kanjer,wat goed dat BUBBa verkocht is en wat is de tyd snel gegaan,he!!Nog ff-tjes en dan zit je bij me aan de boerenkool en hutspot,maar geniet er nog ff van!!!!!Lieverd,veel plezier nog en dikke KNUFFELLLLLLL van mij!!!!!!!!

  • 26 Januari 2011 - 14:31

    MAMA:

    Hee,kanjer,wat goed dat BUBBa verkocht is en wat is de tyd snel gegaan,he!!Nog ff-tjes en dan zit je bij me aan de boerenkool en hutspot,maar geniet er nog ff van!!!!!Lieverd,veel plezier nog en dikke KNUFFELLLLLLL van mij!!!!!!!!

  • 26 Januari 2011 - 14:32

    MAMA:

    Hee,kanjer,wat goed dat BUBBa verkocht is en wat is de tyd snel gegaan,he!!Nog ff-tjes en dan zit je bij me aan de boerenkool en hutspot,maar geniet er nog ff van!!!!!Lieverd,veel plezier nog en dikke KNUFFELLLLLLL van mij!!!!!!!!

  • 26 Januari 2011 - 14:32

    MAMA:

    Hee,kanjer,wat goed dat BUBBa verkocht is en wat is de tyd snel gegaan,he!!Nog ff-tjes en dan zit je bij me aan de boerenkool en hutspot,maar geniet er nog ff van!!!!!Lieverd,veel plezier nog en dikke KNUFFELLLLLLL van mij!!!!!!!!

  • 26 Januari 2011 - 14:32

    MAMA:

    Hee,kanjer,wat goed dat BUBBa verkocht is en wat is de tyd snel gegaan,he!!Nog ff-tjes en dan zit je bij me aan de boerenkool en hutspot,maar geniet er nog ff van!!!!!Lieverd,veel plezier nog en dikke KNUFFELLLLLLL van mij!!!!!!!!

  • 26 Januari 2011 - 14:32

    MAMA:

    Hee,kanjer,wat goed dat BUBBa verkocht is en wat is de tyd snel gegaan,he!!Nog ff-tjes en dan zit je bij me aan de boerenkool en hutspot,maar geniet er nog ff van!!!!!Lieverd,veel plezier nog en dikke KNUFFELLLLLLL van mij!!!!!!!!

  • 26 Januari 2011 - 14:32

    MAMA:

    Hee,kanjer,wat goed dat BUBBa verkocht is en wat is de tyd snel gegaan,he!!Nog ff-tjes en dan zit je bij me aan de boerenkool en hutspot,maar geniet er nog ff van!!!!!Lieverd,veel plezier nog en dikke KNUFFELLLLLLL van mij!!!!!!!!

  • 26 Januari 2011 - 14:32

    MAMA:

    Hee,kanjer,wat goed dat BUBBa verkocht is en wat is de tyd snel gegaan,he!!Nog ff-tjes en dan zit je bij me aan de boerenkool en hutspot,maar geniet er nog ff van!!!!!Lieverd,veel plezier nog en dikke KNUFFELLLLLLL van mij!!!!!!!!

  • 26 Januari 2011 - 14:33

    MAMA:

    Hee,kanjer,wat goed dat BUBBa verkocht is en wat is de tyd snel gegaan,he!!Nog ff-tjes en dan zit je bij me aan de boerenkool en hutspot,maar geniet er nog ff van!!!!!Lieverd,veel plezier nog en dikke KNUFFELLLLLLL van mij!!!!!!!!

  • 26 Januari 2011 - 14:33

    MAMA:

    Hee,kanjer,wat goed dat BUBBa verkocht is en wat is de tyd snel gegaan,he!!Nog ff-tjes en dan zit je bij me aan de boerenkool en hutspot,maar geniet er nog ff van!!!!!Lieverd,veel plezier nog en dikke KNUFFELLLLLLL van mij!!!!!!!!

  • 26 Januari 2011 - 14:33

    MAMA:

    Hee,kanjer,wat goed dat BUBBa verkocht is en wat is de tyd snel gegaan,he!!Nog ff-tjes en dan zit je bij me aan de boerenkool en hutspot,maar geniet er nog ff van!!!!!Lieverd,veel plezier nog en dikke KNUFFELLLLLLL van mij!!!!!!!!

  • 26 Januari 2011 - 14:33

    MAMA:

    Hee,kanjer,wat goed dat BUBBa verkocht is en wat is de tyd snel gegaan,he!!Nog ff-tjes en dan zit je bij me aan de boerenkool en hutspot,maar geniet er nog ff van!!!!!Lieverd,veel plezier nog en dikke KNUFFELLLLLLL van mij!!!!!!!!

  • 26 Januari 2011 - 14:33

    MAMA:

    Hee,kanjer,wat goed dat BUBBa verkocht is en wat is de tyd snel gegaan,he!!Nog ff-tjes en dan zit je bij me aan de boerenkool en hutspot,maar geniet er nog ff van!!!!!Lieverd,veel plezier nog en dikke KNUFFELLLLLLL van mij!!!!!!!!

  • 26 Januari 2011 - 14:34

    MAMA:

    Hee,kanjer,wat goed dat BUBBa verkocht is en wat is de tyd snel gegaan,he!!Nog ff-tjes en dan zit je bij me aan de boerenkool en hutspot,maar geniet er nog ff van!!!!!Lieverd,veel plezier nog en dikke KNUFFELLLLLLL van mij!!!!!!!!

  • 26 Januari 2011 - 14:34

    MAMA:

    Hee,kanjer,wat goed dat BUBBa verkocht is en wat is de tyd snel gegaan,he!!Nog ff-tjes en dan zit je bij me aan de boerenkool en hutspot,maar geniet er nog ff van!!!!!Lieverd,veel plezier nog en dikke KNUFFELLLLLLL van mij!!!!!!!!

  • 26 Januari 2011 - 14:35

    Greta:

    Nu je ziet wel dat ze naar je verlangt

    Kuzzzzzzzzzzzzzz

  • 27 Januari 2011 - 06:22

    Davey Vrijhoef:

    Mis je ook hoor mam, tering..

    Ik weet dat de boerenkool altijd nog gegeten kan worden en ga zeker nog genieten hier! Komt helemaal goed!

    Zit nu in Perth en vooral veel in de schaduw.. Beetje warm hier.

    Tnx voor jullie reacties!

    kusje

  • 28 Januari 2011 - 03:14

    Ulrich:

    Leuk al je reisverhalen te lezen, je hebt een mooie tijd in down under.
    Veel plezier de laatste weken, groeten vanuit de nacht,
    ulrich

  • 31 Januari 2011 - 08:55

    Gerda:

    He he eindelijk even een berichtje aan je sturen. Even vanaf de werkplek, het is maandagochtend en eigenlijk natuurlijk veel te veel te doen.
    Maar nu ik eraan denk wil ik je even een berichtje sturen.
    Ik ken mezelf nu denk ik eraan en straks weer vergeten.
    Dat is vast de ouderdom (50 geworden in 2010). Maar hoe gaat ie met jou, ik hoor af en toe van Mams hoe je reis verloopt. Tussen alle regels door hoor ik hoe fijn ze het vindt dat de datum van thuiskomst dichterbij komt. Ik kan helemaal meeleven met je Mams. Nou Davey geniet nog even van de vrijheid en de warmte. Hier zal het weer koud zijn en moet je natuurlijk aan de bak.
    Dikke knuffel van Gerda.

  • 02 Februari 2011 - 17:08

    Roos:

    Blij dat je niet aan de andere kant zit! Zit hier naar het Australische nieuws te kijken over de orkaan. Brrr!
    X
    Roos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Sluwe Aap goes down (under)

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2011

Fear and Loathing in Bali

20 Januari 2011

Definitief einde Roadtrip

02 Januari 2011

Roadtrip bijna ten eind..

08 December 2010

Het ruikt hier naar iets doods (pt. 2)

29 November 2010

AAAAAAAAaaaaaaaah! 2x
Davey

Actief sinds 14 Sept. 2010
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 10125

Voorgaande reizen:

30 September 2010 - 30 November -0001

Sluwe Aap goes down (under)

Landen bezocht: