Fraser! - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Davey Vrijhoef - WaarBenJij.nu Fraser! - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Davey Vrijhoef - WaarBenJij.nu

Fraser!

Door: Sluwe

Blijf op de hoogte en volg Davey

16 November 2010 | Australië, Hervey Bay

Jawohl

Beetje druk met vanalles en nog wat. We zijn eindelijk uit Brisbane vertrokken (of had ik dat al verteld)

Anyways, zit nu in Hervey Bay.

Op de weg hierin hebben we een nacht legaal en illegaal gekampeerd in Noosa. Pia ging met ons mee om werk te zoeken hier. Prima, konden wij een hapje mee-eten in haar hostel.

De eerste nacht was op een camping, maar dat vonden we te duur om nog een nacht te doen. Wel een mooie stek, precies op het punt waar de rivier de oceaan raakt. Tweede nacht aan het strand gebivakeerd, btje spannend, tis toch illegaal. Maar gelukkig was maris bij me om mn hand vast te houden. Om 6u wakker geworden en aangezien we de gordijnen nog niet geinstalleerd hebben keek ik en de mensen die hun hond gingen uitlaten om 6u 's ochtends wat gek op toen ik wakker werd.

Deze dag gingen we het national park in. Geweldig!
Bestaat uit regenwoud waar aan de randen de oceaan schuimt. Supermooi. Ik zal zo wat foto's op mn smoelenboek zetten. De mooiste vind ik die van een golf vlak voordat hij mij bijna met huid en haar meesleurt het zilte water in... Camera deed een beetje gek erna, volgens mij zit er nu een krabbetje in ofzo
Iets verderop stonden we op een klif (Hell's Gate) waar we de oceaan konden overzien en waar mariska wat mooie panorama foto's kon maken. In het wassende water konden we (wat mijn dag maakte..) schildpadden zien! Ongelovelijk, t was een gelukkig moment voor mij, net als de dolfijnen in Byron.. Mis de eenden en de prutsloten in NL nog niet denk ik..

Hierna doorgereden naar Hervey. Mooie weg ernaartoe, geen grote snelweg, maar een mooie autoweg, golvend door de velden, bergen in de verte, voorbijdenderende roadtrains. Prima.

In Hervey 1 nacht (illegaal) gekampeerd. Daarna met de bus en ferry naar Fraser.

Fraser

aaah

Fraser..

Ongelovelijk mooi.

Waar moet ik beginnen?

We hebben in een 4x4 truck gereden, over het strand, door de jungle, met ac/dc op de speakers. We hebben gezwommen in zoetwatermeren in de oceaan zowat tussen de schildpadden en in een beek richting de oceaan. We hebben geslapen in lodges, we hebben vrienden gemaakt, we hebben gedronken en gefeest, we hebben heerlijk gegeten. We hebben vliegen gevangen hun opengeknepen en de honing uit hun achterste gegeten. We hebben schildpadden, haaien, roggen slangen, meervallen gezien. We hebben het wrak gezien, we hebben in een vliegtuigje gezeten... *zucht* En nog veel meer, hopelijk heb ik nog tijd om wat foto's op facebook te zetten...

Nu gaan we bedenken wat we nu gaan doen, waarschijnlijk naar Bundaberg, maar wanneer.. Wikken, wegen en afzien ;)

Kusjes!

  • 16 November 2010 - 11:14

    Greet:

    hoi Davey wat een geweldige reis maken jullie en wat een mooie foto)s,Hier alles oke ik denk dat Cocky zo komt voor een bakkie dan kan ze gelijk even kijken.Groetjes aan Mariska en een dikke kus voor jou.

  • 16 November 2010 - 14:39

    MAMA:

    Hee,Lieverd,wat een geweldige reis maken jullie en wat een ervaringen,he!!!!Ik was heel blij om je stem vanmorgen ff te horen!!!De techniek staat voor niets en dan is dit alleen nog maar de telefoon!!!Ons CLUPPIE heeft verloren van A/Z met 2-0,ik moest het verduren gisteren,maar het was verdiend voor A/Z!!!A.S zondag AJAX-PSV!!!Laten we duimen!!!!!M0PPIE,geniet,veel plezier,doe voorzichtig en veel liefs van mij!!!! Dikke kus-MAMA!!!HVJ!!!!!

  • 16 November 2010 - 19:36

    Ruud:

    Schildpadden zijn straat!

    Maar pas je wel op voor de roggen oude Steve-O-"thumb in his arse"-Crocodile Hunter ;-)

    Ik kan niet wachten om de foto's te zien!

    Kusjes van het witte eendje wat in de gracht zwemt langs de Mient (da's Alkmaar; misschien dat je dat even vergeten was!)

    VEEL PLEZIER!!!

    X

  • 19 November 2010 - 06:00

    Stagiaire Esther :

    Honing verkopen ze ook in potjes hoor...;p. Ik ben zooo jaloers!! Hier is het grijs en koud en ellendig;). Maja, het gras is altijd groener....Lekker genieten!

  • 19 November 2010 - 06:07

    Esther:

    Ps ik wil foto's!!:)

  • 20 November 2010 - 02:20

    Davey Vrijhoef:

    Achja, nu regent het hier ook al een paar dagen, t scheelt alleen dat je snel opdroogt :)

    Voor foto's verwijs ik u naar mn facebook pagina ;)

  • 22 November 2010 - 07:51

    Stagiaire Ruud:

    Gutte gutte gutte... moet dat dan weer achter een beveiligde Facebook pagina? Kom op - held - show een beetje wat van die feestfoto's! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Hervey Bay

Sluwe Aap goes down (under)

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2011

Fear and Loathing in Bali

20 Januari 2011

Definitief einde Roadtrip

02 Januari 2011

Roadtrip bijna ten eind..

08 December 2010

Het ruikt hier naar iets doods (pt. 2)

29 November 2010

AAAAAAAAaaaaaaaah! 2x
Davey

Actief sinds 14 Sept. 2010
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 10131

Voorgaande reizen:

30 September 2010 - 30 November -0001

Sluwe Aap goes down (under)

Landen bezocht: